Facem tot ceea ce ne stă în putință pentru a menține corectitudinea și transparența licitațiilor noastre. Vă rugăm să citiți următoarele informații înainte de ofertare și cumpărare.

Înregistrare și depozite de garanție

Înregistrarea la licitație este gratuită. Înainte de a licita online, vi s-ar putea solicita depunerea unei garanții rambursabile. Vă informăm că trebuie să prezentațiun act de identitate cu fotografie atunci când vă înregistrați la sediul licitației (de exemplu, permisul de conducere sau pașaportul).

Toate licitațiile sunt fără preț de minim

Fiecare articol este vândut celui mai bun ofertant în ziua licitației, fără oferte minime sau prețuri de pornire. Proprietarilor nu le este permis să liciteze pentru articolele pe care le vând. Ofertele sunt irevocabile și toate vânzările sunt definitive. Dacă oferta dumneavoastră este cea mai mare atunci când adjudecătorul anunță că un articol a fost vândut, dumneavoastră sunteți noul proprietar al articolului respectiv.

Totul se vinde „așa cum este, acolo unde este".

Vă recomandăm să vizitați sediul licitației pentru a verifica fiecare articol pe care ați dori să-l cumpărați înainte de a licita în ziua licitației. De asemenea, puteți trimite un reprezentant la sediul licitației pentru a efectua inspecția în numele dumneavoastră.

Taxe de tranzacţie pentru cumpărători

Ofertanţii câştigători trebuie să plătească o taxă de tranzacţie:

  • Fiecare lot achiziţionat va fi supus unei taxe de tranzacţie de (a) 10 % taxă de tranzacţie la toate loturile care se vând cu 10.000 sau mai puţin sau (b) 3,85 % la toate loturile care se vând cu peste 10.000 până la 33.500, cu o taxă minimă de 1.000 per lot sau (c) 1.290 la toate loturile care se vând cu peste 33.500 (în moneda licitaţiei). Taxa de tranzacţie se aplică achiziţiilor la sediu, online şi prin mandat şi nu se va percepe pentru achiziţiile efectuate în persoană la licitaţii desfăşurate la unităţi agricole.
  • Următoarele excepţii se vor aplica celor anterioare. Fiecare lot achiziţionat va fi supus unei taxe de tranzacţie de:
    • Japonia - (a) 10 % taxă de tranzacţie la toate loturile care se vând cu 500.000 Yen sau mai puţin sau (b) 3,85 % la toate loturile care se vând cu peste 500.000 Yen până la 3.400.000 Yen, cu o taxă minimă de 50.000 Yen per lot sau (c) 130.000 Yen la toate loturile care se vând cu peste 3.400.000 Yen;
    • Regatul Unit - (a) 10 % la toate loturile care se vând cu 5.000 £ sau mai puţin sau (b) 3,85 % la toate loturile care se vând cu peste 5,000 £ , cu o taxă minimă de 500 £ per lot.

Plata și ridicarea

Cumpărăturile vor fi achitate integral în termen de șapte (7) zile de la încheierea licitației.
Cumpărătorii nu pot ridica cumpărăturile de la sediul licitației până când nu achită factura în întregime.
Dacă Ritchie Bros. nu poate oferi un titlu de proprietate exclusiv asupra achiziției, cumpărătorul are dreptul la rambursarea integrală a prețului de cumpărare.

Citiți termenii și condițiile ofertării

Aceste informații reprezintă doar un rezumat. Atunci când participați la licitație, trebuie să citiți și să acceptați în întregime termenii și condițiile înainte de a licita (acestea sunt incluse în catalogul detaliat și online, pe pagina licitației). Vă rugăm să citiți în întregime și cu atenție termenii și condițiile.

In addition to the full terms and conditions also the ‘Site Specific Terms' apply, those can be found below.

English

Additional Notes

Value Added Tax (VAT)

VAT and other DUTIES as they may apply are the BUYER'S RESPONSIBILITY.

UK Value Added Tax (VAT) will apply in the following cases:

  1. UK registered companies or items that remain in UK.
  2. EU buyers who fail to provide a valid VAT number and/or EU buyers who fail to provide valid proof of transport (complete CMR) within 90 days after the invoice date.
  3. Non EU buyers who fail to provide correct and complete Export Documents to RBA within the 90 days since invoice date.

Valid proof of transport for EU buyers

A valid CMR document must mention the Ritchie Bros company as the sender in box 1; lot number and full lot description in box 6; signature of the receiver in box 24; plus the rest of the usual information.

Valid proof of transport for Exportation

Official Customs documents provided by the corresponding Customs Authorities. The corresponding Ritchie Bros company must appear as the exporter on the export document. The lots must be clearly described and identifiable. We require the final proof of export (i.a. "exit confirmation" or "goods departed" confirmation) the intention only is not considered sufficient.

Important notice for Non-EU buyers

Buyers that will export the goods out of the European Union (non-EU buyers) are required to pay a deposit on all pieces of equipment bought at the auction. The deposit equals the local standard VAT rate calculated on the purchase price of the equipment. This deposit will be refunded to the nominated bank account of the buyer within five (5) business days after presentation of Proof of Final Export. This Proof of Final Export can be provided by your customs broker or freight forwarder. Non-EU Buyers should provide accurate bank details in order to facilitate timely refund of deposits.

To avoid the VAT deposit Non-EU buyers can engage the services of RB Logistics or they can work with one of the nominated shipping companies assigned by RBA:

RB Logistics
The Netherlands
Tel. +31.168.392200
Fax. +31.168.392250
Contact us by email

European Union Machinery Directive

Effective January 1, 1995
Certain items in this auction may require CE-marking. Items that are not CE-marked are offered for sale on the condition that any buyer intending to sell or use such item within the European Union will take the necessary measures to certify the item, if and as required under the European Union Legislation on Machinery implemented in the national legislation of the relevant member countries. The purchaser is responsible for all costs related to certification and upgrading. Please contact the manufacturer or his authorized representative within the EU for details.